Vzývanie Ducha Svätého sv. Miriam od Ukrižovaného /Malej Arabky/

0
Duchu Svätý, osvieť ma.
Láska Božia, stravuj ma.
Veď ma na cestu pravdy.
Mária, Matka, sprevádzaj ma.
Požehnaj mi s Ježišom.
Ochraňuj ma pred každým zlom,
klamom a nebezpečenstvom.

Duchu Svätý,
si to Ty, ktorý nám dávaš poznať Ježiša.
Príď, môj Utešiteľ!
Príď, moja radosť a môj pokoj!
Príď, moja sila a moje svetlo!
Príď a osvieť ma, aby som našla prameň,
ktorý dokáže utíšiť môj smäd.
Jedna Tvoja kvapka by stačila,
aby mi ukázala Ježiša takého, aký je.


Ježiš hovoril, že prichádzaš k nevedomým.
A moja nevedomosť je veľká.
Neprosím Ťa o žiadne iné poznanie,
o žiadnu inú múdrosť,
než len ako nájsť Ježiša
a stále s Ním byť.

Duchu Svätý, osvieť ma!
Čo mám robiť, aby som našla Ježiša?
Učeníci boli nevedomí,
žili dlho s Ježišom, a nerozumeli Mu.
I ja som v Ježišovom dome a nechápem Ho.
Duchu Svätý, keď si im daroval svoje svetlo,
už neboli takí, ako predtým.
Obnovil si ich silu a obeť pre nich bola ľahká.

Prameň mieru a svetla, príď a osvieť ma.
Som hladná, príď a nasýť ma.
Som smädná, príď a osviež ma.
Som slepá, príď a daruj mi zrak.
Som chudobná, príď a obohať ma.
Som nevedomá, príď a pouč ma.
Duchu Svätý, celá sa ti odovzdávam.



Masima

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top